jobb jobb jobb

Jobbat 08.30 - 14.00 i BG. Jag & Smilla har blivit lite bortskämda med traktor hämtning om morgnarna nu, men nästa vecka är det buss igen som gäller.
Har fått lite mer jobbuppg. (pappersarbete) numera är det jag som sköter inrapport. av kalvar och även endel med fakturer in o ut. Ganska roligt faktiskt. 
Jag är glad för allt arbete ja får = mer pengar hahah.
Har lite soft tid nu och om en stund blir det att fara till travet och jobba i toton 18.10 - 21.45.
Hoppas jag o kim får sitta bredvid varandra, gärna upp i restaurangen, är tjejkväll!
Kommer dock kännas lite konstigt, kan inte längre spana efter mannen med den snygga dressen. Han hade ungefär mina tävlingsfärger. En mycket tragisk olycka. r.i.p. Roger N Olsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0