bildbomb!

Jag hittade print knappen häromveckan först på denna data så här kommer lite bilder från ridningen igår ;)


waldo o jag galopperar
Galopperar mot hinder.
waldo o jag hoppar  väldigt snyggt hopp! haha
Hoppar så snyggt så.
waldo o jag hoppar
Hindret var 70cm, de ser as lågt ut. Men de såg stort ut från mitt håll när ja inte hoppat på 5år haha!
waldo o jag hoppar
Hopp hur bra som helst.
wald o o ja hoppar lite stort hopp
Hoppade sista hindret igen och då kom vi så segt in så han hoppa ett jätte skutt så...waldo o ja hoppar stort hopp hehe
...jag flygde lite.
waldo o jag (stor o liten)
Det är alltså en D-ponny jag rider.. hur hög är då den vita?!
waldo o ja (stor o liten)
Liten och stor. Haha jämnför på sargen!
waldo o jag hoppar
En hoppbild får avsluta denna fina samling!

Vill man se videon får man komma hit :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också rida d-ponny och hoppa!!!

2011-03-09 @ 10:03:04
Postat av: Emma

sv: de förstår ja, hel sjukt kul! :D

2011-03-09 @ 13:45:09
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0