Tolkning

IGÅR åkte vi pulka och tefat bakom Nitro när en körde, jag, Kim & Sanna turades om. Okej, ja fick köra mest. Nitro var lugn o fin bortåt men hemåt jäkla tokhäst haha. De va hoppelihopp och bus, varje gång flög de ur pulkorna där bakom haha!
Han kunde inte ens stå still han va helt nervig.
Roligt som sjutton hade vi, Nitro också ;)

IFÖRRGÅR körde jag Dotte och Kim åkte pulka bakom. Hejhå va de gick, galopperade full fräs. Dotte vart så jäkla taggad så ja kunde knappt hålla na (okej då de kunde ja) men jäääklar va het hon blev! :D

IDAG har veterinären vart ut och vaccinerat alla hästarna + kollat tänderna på två. Åter om 4v.
Man lär sig alltid något nytt, i like vet. :)

kim o sanna
nitro
nitro o kim


Kommentarer
Postat av: sanna

när duu sa att jag skulle läsa din blogg, missade jag totalt att du hade updaterat detta inlägg också. kollade bara filmen i inlägget efter hehe :p



så jävla kul var det att tolka som vanligt :D

2011-01-13 @ 22:34:47
Postat av: Emma

sv: haha pucko! ja skrev väl tom att ja lagt om tolkningen? ;D



jääkla roligt! lätt om en vecka igeb ^^

2011-01-14 @ 15:18:00
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Anonym

njae..... måste bli liiiite varmare först :p

2011-01-14 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0