Detta har hänt..

I lördags var det ponnytravgala med Sanna, Gina och Emelie. Bästa gången hittills, super god mat, trevligt och väldigt roligt! Johan (nya sportchefen) var prisutdelare och intervjua alla. hahaa.
Åkte ner på Goya High Heels party efter det. Eftersom vi kom in bland de 99 första så kommer vi få gratis skor! man fick välja tre skor och sen får man hem dem, as snygga high heels! :D  + en godiebag. Var inte sådär kanonbra man fick hårspray och lite mer, telia refil kort (tänk så lägligt när mitt mobilnr är spärrat?!) haha.
De flesta från IDOL var också där och mingla ju :D niice!
Tänka sig att jag hade jäkligt roligt på Goya i nyktert tillstånd dessutom! ;)


Det går alltså inte att ringa mitt gamla mobil nr. Har ett nytt! Hojta om ni vill ha det..

Btw var jag & Sanna på goya helgen före också, Linas valbogatan party, men vi åkte hem ganska tidigt.
Dagen efter var jag magsjuk...

Sen har ja vart på två biosar till (3:e för denna månad). Med Kim o Sanna.
Meet the parents: Little Fockers. Den va inte speciellt bra.
Love and other drugs. Den va väldigt bra! Snygg kille i huvudrollen!

Imorgon åker jag & sanna mfl till Riga. Partykryssningen! Nice.

Kan inte ens beskriva hur jag hatar en viss person! Förstör för fan allt!! Kan vi inte spola tillbaka tiden sisodär 11år?!

Kommentarer
Postat av: sanna

nu vet inte jag vem du hatar, men om det är den jag tror. har det gått så lång tid?!! :S & magsjuk, ah vi säger så du ;)

2011-01-26 @ 16:06:33
Postat av: Emma

sv: jag ska berätta för dig imorgon!!

haha jaa ;D

2011-01-26 @ 19:50:06
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0