Veckans planer

Idag jobba ja och körde Dotte på f.m. Versbäcksvägen och fy satan va het hon va! Galoppskena hemåt :s
Alldelles dyngsur och flåsig blev hon, inte konstigt..
Sen var ja med Emelie till hemlingby så körde vi Eros, jag satt i vagnen och hon gick bredvid.Han va skit duktig, 4:e ggn i vagn bara. Körde på snöklumpar och han brydde sig knapptmärkbart :)
Vart ut till jobbet sen igen.

Onsdag: Rida Sudden, rida Davina och köra Dotte (om hon inte har träningsvärk..)

Torsdag: Veterinären kommer för att vacc.2 Dotte samt kastrera lite kalvar.
                Köra/ longera Nitro
                Måste ner på stan och kolla efter en gala klänning bla!

Fredag: Köra Nitro, skulle behöva till Granngården också.
              Kanske med Emelie och köra Eros?

Lördag: Travgalan! ut på Heartbreak efter det.

Söndag: Bakis? Köra Nitro
              Öppen för förslag? ;D


Jag gillar att planera dagarna men jag är desto sämre på att fullfölja dem..
jag planerar nästan allt, men de blir sällan som jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0