ont i benen

Har så sjukt ont i benen efter en heldag i Åbyggeby!
Först jobbade ja & körde Dotte. Sen en timmes vilopause hos Stenmans där man fick god mat! :D
Sen vart det vidare till södra och rida Sudden. Var så halt så vi tog det väldigt lugnt, men fick han i fin form. nöjd!
Tillbaks till norra och hämta upp Smilla på "Stenmans hunddagis" (Smilla, Hera, Flisan och Akilles var där...).
För att slutligen köra kvällspasset på jobbet.
Kan lova att det satt fint med pizza och en godispåse när man väl kom hem och fick med mig trevligt sällskap iform av Kim som nyss drog hem :)

Nu fick jag tillochmed hela dagen!

Imorgon blir det blacklight party, hoppas tagget kommer...!

Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

Hur blev det på blacklight partyt? :) jag var oxå bjuden men kände att magen är lite för stor för såna tillställningar ;) och ja jag tycker du ska ladda över bilderna, jag har ju bara sett ett foto på Elins bebbe typ :D

2011-02-06 @ 00:06:23
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0