vilken flygfärd

HAHAHA Nu vart det Eminem - Stan, har nog aldrig sett den från början för inte förens nu alltså typ 10år senare fattar ja varför den heter Stan. Han i videon heter ju Stanley! HAHAHA.
Men sådär har den ju aldrig börjat förr.. konstigt. fast när ja tänker efter så jo kanske man vetat, åtminstonde misstänkt haha.

Iaf när ja skulle åka hem från jobbet idag vart klockan mycket så Larsa skulle skjutsa mig till bussen kl. 10.42 (alltså tre min tills den skulle gå).
Självklart kör vi ner i diket hahaha! Som tur var var det pga. att vi mötte Maria, så hon var snäll och skjutsade mig och Smilla till bussen istället. Körde och ställde sig för bussen så den inte kom någon vart! (Den skulle precis åka). så vi han med! :D
Vi sitter där allra längst bak i bussen så missar föraren guppet i forsby. Vi bara kastas upp i luften och pang ner igen, alltså de gjorde svin ont! Ja ljuger inte när ja säger att alla mina inre organ åkte upp i halsen!

nåväl ska snart åka och jobba igen och då ta en kvällsfika med Kim :) lussebullar som chefen köpt. mums!

Senare blir det bio med Elin, Sofie och Linda. Harry Potter och Dödsrelikerna del 1.

Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

Haha ja man saknar ju nästan att åka buss ibland pga dessa turer man fick vara med om ;)

2010-11-25 @ 15:13:33
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0