solvalla

Idag har jag varit på Solvalla och jobbat, lite träning inför nästa helg då de är elitloppet! 
För nästa helg blir det Stockholm lör-sön med jobb och hotellvistelse inne i staden. Ser fram emot :)

Igår åkte jag och Elin förbi "vårt" hus i Bomhus. Samtidigt som alla minnen man har, kändes de som vi aldrig bott där. Men gaaah vad jag saknade det!
Antingen är jag sjukt dålig på att ta vara på tiden och uppskatta det man har eller också minns jag bara det bra?
Jag får typ nostalgi för allt. Saknar alltid det som vart, det som inte finns längre.
oldie bomhus 06 sanna o jag
Jag och Sanna en helt vanlig dag på Bomhus tiden 2006.


Imorgon ska jag åka med mamma och pappa på liten familjetripp till Sala, hemliiis :D


Kommentarer
Postat av: sanna

JAG SKULLE JU FÅ FÖLJA MED!!!! och det är tur att vi var så himla snygga på den tiden alltså ;)

2010-05-23 @ 10:36:39
Postat av: Emma

sv: HAHA ja lätt de va! ;D erkän du saknart också?!

Jo men vart ju fullbil, du kanske kan följa med när ja hämtar hon om 4v? :)

2010-05-23 @ 19:55:51
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0