LÄNGTAR tills om 4 veckor...

...för då blir jag hundägare! :D

minminmin
Här är hon min sötnos!

Var till Sala idag med hela familjen och kikade på valparna. De är 12st och skit söta hela högen, ville ha hem allihopa! Mamman Doris var hur mysig som helst hon också :)

Doris med valpis
Doris med två tikvalpar, dem jag valde mellan. Alla lika goa!

Vart helt attackerad av busiga småttingar när man satte sig inne hos dem, alla kom och klättra, bet i kjolen och somnade intill en. Oooh jag blev helt såld. De finns tre hanar kvar om nån är intresserad? haha


Kommentarer
Postat av: sanna

supersöta :) vad mysigt! en liten knubbis ;)

2010-05-23 @ 21:26:00
Postat av: Emma

sv: ja ^^ nog är de lite knubbiga allten, du skulle sett en av hanarna han va riktigt tjockis haha ;D

2010-05-23 @ 21:28:04
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0