synsk

jag tror banne mig jag är lite synsk!
i måndags när jag var i bonngårn och gick runt ladan fick jag på känn att de hade kommit en till kalv, en svart. 
går in men där fanns ingen ny. 1-2h senare så ropar larsa att vi fått en ny kalv, jag kikar efter och där ligger en liten SVART sötnos!
igår gick jag och fick Surfin´ bird på huvet (drygaste jävla låten!) kommer hem och ser att en av mina vänner heter en snutt från den låttexten på facebook! och inte nog med det utan ändå senare går en annan av mina vänner med i gruppen Bird is the word.
Nyligen när jag duscha börja ja apropå ingenting sjunga Han tog av sig sin kavaj, spaka av sig båda skorna... när jag kommer ut slår jag mig ner i soffan framför Let´s Dance, andra dansen blir det...gissa vilken låt?! jo just det. Blå kavaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0