drar strax neråt i landet

Jobbade i Bondgården i morse, sen tog jag  Elin en körtur med ponnysarna. Härligt de! :)
Fått alla mina filmer från Ginza.se också så vi kikade på Senior skip day, den va väl inte så speciellt bra men några kula grejjer.
Jobbade på travet v65 på kvällen och för ovanlighetensskull fick jag & syster sitta bredvid varandra. Så de gick lite fortare + att Kim J. också satt med oss, delvis :)
Haha vilka samtalsämnen vissa grejjer, och nu har jag början på min debutroman! ;D

Men nu lär jag sova, ska upp om mindre en tre timmar! klockan 05.30 går tåget till Göteborg!
Jag, Sanna & Gina ska på utbildning på Åby, travskoleinstruktör :)
Kommer hem på söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0