Vilket äventyr ;)

I MÅNDAGS vart det en fullrulle dag för oss och Smilla.
Vi skjutsade mamma till jobbet vid elva tiden och for vidare till köpis. Skulle bara in på Hööks och kolla om mitt träns fanns (såg på nätet att de va ½ priset på det nu) eftersom Nitro hade sönder tyglarna härom veckan.
Så vi turades om att vänta  eget bad, djur! Falabellor med föl, russ och föl, den pratande papegojan Berta (hon pratade väldigt mkt ord, hon kan även prata meningar och sjunga men de gjorde hon inte för oss) för att inte tala om alla hundar! Australian shepherd. Hon hade även mini "Aussie", vilken hon imp. den första från USA 2006 (första i Sverige!) och första uppfödaren såklart av dem. Jätte fina hundar! En SÅN ska jag nog ha som nästa hund :) Dock är det uppemot 2 års väntetid..
5½v. valpar tog hon fram och visade också, Smilla fick nosa på alla hundar och även dem. Helt goa! :D De hade en vakthund också typ Doberman som hon hälsa på, men sitter man i mattes knä är man ju ganska kaxig ;)

Det var en mycket trevlig dag! :)

Stig-Helmer har just fått syn på Pärla!
Stig-Helmer.

flocken
Gaia L med fölet Theimos, Michen, Stig-Helmer & Pärla.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejhej! =)

Såg att du hade blid på Gaia på bloggen.

tänkte höra om du hade något med henne att göra:), för hon var min gamla sköthäst, skulle vara så glad om jag fick veta lite vart hon har tagit vägen:)

Tacksam för svar! =)

2011-04-09 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0