Joina?

Nu har ja haft TVÅ veckors ledigt= halva semestern! Jag är uttråkad till max och kan i det stora hela nästan bara vara hemma pga. valpen. Har kollat hela Mysteriet på Greveholm, tre säsonger av 2½ män mm bara denna vecka..
Så om någon känner sig manad så kom och joina mig! Dessutom vill Smilla mer en gärna ha en lekkompis! ;D

Nästa vecka ser det ut att bli lite mer äventyr..
tisdag: Jobba på Bollnäs v65
onsdag: Dead by april -suuuupa
fredag: Jobba Lunchtrav Gävle
Dessutom ska ja börja träna Smilla att vara med i bondgården lite smått också :) hoppas de går bra!

Åh just ja! Beställde från Nelly.com häromdagen. Tyvär verkar ja ha missat hur man printar bilderna på denna data (hittar knappen men...). Så får bli en bild när de kommit istället. Typ 5 klänningar/toppar. Nice!

Kommentarer
Postat av: sanna

så är mammas dator också. knappen finns men funkar inte som vanligt. DU SKULLE SÄGA TILL MIG JAG VILL OCKSÅ BESTÄLLA FRÅN NELLY!!!!!!! men så segt att göra själv blir så dyrt med frakt när man bara ska ha en skit sak :p

2010-07-03 @ 00:29:08
Postat av: Emma

sv: ja skit segt! :S

men vafaan! ja beställde igen sen ju igår nä'r äntligen sista kälänningen kommit in i rätt stl! dock vart de ju 29:- till! men ingen frakt på de.

ska du ha nåt kan ja ju beställa iaf så slipper du frakten :) dessutom har de inte skickat den en så kanske inte ens blir avi kostnaden :P

hör av diig! hehe

2010-07-03 @ 11:16:49
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0