Dead by April var bääst!

I ONSDAGS vart det utgång på Heartbreak med Kim & Sanna eftersom DEAD BY APRIL spela!
De va proppat med folk men vi trängde oss fram så vi stod längst fram ;)
DBA va så sjukt jääävla bra!! :D
Skrek så mycket så jag var alldelles hes efteråt haha.
Vi dansade och hade roligt hela kvällen.
När vi skulle gå hem såg vi basisten så vi stannade och snackade med han och tog lite bilder
hehe. Han var mycket trevlig!
Dessvärre lirar dom på sundsvall gatufest idag, vill diiiiit! men har ingen hundvakt (nackdelen med att skaffa hund är att man inte kan vara så umpulsiv).
TACK för en jäkligt rolig kväll brudar!

I TISDAGS jobba vi på Bollnäs v65. Lite dryga förseningar så vi fick stänga efter lopp 10.
Blir att jobba Gävle 29, Romme (midnattst.) 30 och Bollnäs v75 31. tre dgr i rad i år igen ;)

IDAG ska jag jobba på lunchtravet så Sanna ska passa Smilla.
Sen ska det badas i Sandtaget med far (kallt ute nu dock..) och sen åker vi till stugan.
Blir där till imorgon bara. Ska bli skönt om det är varmt o sol!


dead by april basisten och jag
Jag och DBA basisten Marcus.


ja o kimja o kim
ja o kimja sanna kim


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom var bäst :D

2010-07-10 @ 17:05:32
Postat av: Emma

sv: som faan! :D btw ja är på london! :D pappa tkt de lät skit smart!

2010-07-10 @ 19:05:52
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0