What goes around comes around

Tänkte att de här året inte skulle bli som alla andra. Ska ta tag i saker!
Idag har jag anmält mig som blodgivare, så får se när de hör av sig :)
Har man inte pengar att skänka är det minsta man kan göra iaf att ge lite blod?!
Det hjäper ju andra (en dag kanske man själv är i behov?!) och jag tror på karma!

annars har min dag mest spenderats utomhus från 06.58 - 19.05, förutom de 2,5 - 3h jag var hos Sanna.
Varit uppe i bondgården och jobbat samt kört Nitro.
Han var piggelin! Pulsa i djupsnön genom skogen och sen sprang han på för full rulle på furäng och storvägen hem.
Skulle ta kvart i sex bussen hem men den kom aldrig! Eller jo, kvart Över och då kunde den inte gå fören kvart i sju... Tur att jag hade Kim & Sanna som sällskap, då de skulle till sin far. Tillsist gick vi in till dem tjugomin och värmde oss lite.
Är fasen alltid strul med bussarna, blir så less!

Älskis på körturen
Nitro under körturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0