virus

Årets tre första dagar har bestått av jobb, spenderat tid med Kim & Sanna och jobb igen.
Mot kvällningen har jag nu tagit en härlig dusch och peelat kropp samt ansikte. Dessutom kanske jag vaknar upp i morgon som neger? ;)
På tal om det. Googlade en sak åt mamma, ett djurklipp, och då hitta ja en rolig sak i en tråd.
Kan vilka djurarter som helst bli vän med en annan djurart?
Typ som om negers och svenskar skulle bli kompisar. :yes:

Haha dålig humor man har!

viruus
btw så bör man icke ta emot något som jag skickar,  sökte igenom datan häromdagen och den fann virus, inte nog med det utan vårt virusskydd gick ut igår!
Skicka heller inget till mig tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0