THE DIRT

hallå där. nu var det ju ett tag sen men igår fick jag äntligen tillbaka internet. lånar en laptop av stålbergs tills jag hunnit köpa mig en egen. fick liksom veta idag att det inte gick att rädda våran data så den slängdes.. :(
fan! alla minnen liksom, bilder mestadels osånt. fast har iaf sparat enheldel på skivor.

läste klart boken the dirt imorse. började läsa för ett par veckor sen och trodde ju aldrig att jag skulle ta mig igenom dessa 570 sidor(!), men du jag blev fast! riktigt bra bok, läs den!
handlar alltså om Mötley Crüe.
gisses va ja vart sugen på att se dem live nu, gjorde ju de på pal förra året men inte så mkt.. men man kan ju ge dem en chans till  ;)

the dirt: bekännelser från världens mest ökända rockbandmötley crüe

Kommentarer
Postat av: sanna

har nsätan läst ut nikki sixx bok. måste tvinga mig själv att sluta läsa så jag inte läser ut den för snabt haha

2010-02-01 @ 12:38:48
Postat av: emma

sv: haha jasså! ja alltså de är svårt när man blir fastklistrad! ska läsa den sen ja också! :D

2010-02-01 @ 16:02:53
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0