1 januari 2010

Så var vi då inne på år 2010.
Nyår spenderades först med god mat och efterätt hos Uffe. Sen vidare för fortsatt drinkande hos Sarah.
Var ner en sväng på Old Saints med Elin och på torget vid tolvslaget. Jag som redan är så jäkla rädd för raketer & smällare fick såklart en farandes rätt emot så "ljussplatter" slog mot benet typ!!
Sen gick jag tillbaka och fortsatte med Sanna, Sarah & hennes bröder.
Var sjukt trött och omotiverad att fortsätta så jag åkte hem på 01.20 bussen.
Även fast nyår inte blev som jag kanske hoppats, så började det iaf bra och trevligt :)
Nyår kanske är ganska överskattat egentligen?

Har fortfarande endel att luska ut innan jag redogör mina nyårslöften.

Idag vart det att träffas hos Uffe  igen för att äta upp resterande efterrätter.
Vi fyra kusiner + Petra och en drös med hundar!
Haha vi hade jäkligt kul och roliga samtalstrådar! Kula människor hela bunten, när dom vill! ;D
Sen vart jag utkallad till jobb på min lediga dag. Vi fick en kalv också, i natt(?) Så jäkla söta de två nykomlingarna! ^^ lika som bär också.

Eftersom jag inte kunde falla i sömn vart det att blogga lite. Ska upp och jobba imorgon bitti också..
Eller mer exagt ringer klockan om 4h och 30min!

den näst nyaste kalven och en dagars kalven står bakom
Kalvarna (den äldsta av de två och nykomlingen 1dag gammal bakom).


Kommentarer
Postat av: sanna

allt blir vad man gör det till. fast det är ju inget man vill höra :p

2010-01-02 @ 14:35:24
Postat av: emma

inte alltid.

2010-01-02 @ 20:10:31
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

inte? hur kan det inte bli det? :)

2010-01-02 @ 23:18:34
Postat av: emma

sv:de är väl klart man inte alltid kan göra det till vad man vill.. eller ah du fattar.

saker kan inte alltid bli till vad man vill och man kan heller inte göra det till det bästa av det eller vad vi nu snackar om.

MEN jag hade ju självklart kul med er, men jag var fett pepp på storfest!

2010-01-02 @ 23:23:18
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

saker blir ju självklart inte alltid som man vill, men det blir ju vad man gör det till håller jag mig till :)



bra att du tar insiativ till blodgivning :)

2010-01-03 @ 10:35:17
Postat av: emma

sv: jasså du, ibland får man ju ligga som man bäddar ofc.



ja de håller jag med om, borde fler bli! sen om ja blir avskräckt väl där är en annan sak :P

2010-01-03 @ 16:37:05
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0