ny data


idag kom vi äntligen iväg till valbo så jag fick köpa mig en data!
har kikat runt på lite bärbara och fastnade för en hp, så skulle köpa en sån. letade efter "bästa" på lite olika butiker men bestämde mig tillsist för en HP DV7-3112EO.
skulle köpa en med 15,6"skärm men sen så var prisskillnaden inte alltför stor så de blev den större 17,3" alltså.
vill ju kunna se nåt liksom, kika filmer, redigera bilder mm
är helnöjd! :D

HP DV7-3112EO
HP DV7-3112EO
har nu satt köpstopp för mig denna månad, bara detta kalas gick på 10.127:- !
totalt har jag köpt saker för minst 18.000:- senaste 4v! (varav jag lämnat tillbaka skuld på 1.500-: av dessa)
Min första undran är vart kommer pengarna ifrån? Min andra är herrejössenen!! Skärpning!

har ont i huvet nu så uppd. mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: sanna

nice :)

jag har också betalat av all skuld som man var skyldig folk. förutom dom 50:- till dig :)

2010-02-08 @ 13:42:27
Postat av: Emma

sv: japp riktigt nöjd :)

de är sjukt skönt att betala tillbaka skulder, man käönner sig liksom "lättare". har ca 5.000:- kvar att betala tillbaka (4.000:- kvar till mamma som ja låna när ja köpte nitro).

2010-02-08 @ 14:43:17
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0