mysig körtur

imorse ringde charlotta och ville ha körsällskap, kanoners tyckte jag!
så hon körde tequila, elin - nitro och jag - pärla (vi svitcha för hon hade sulkyn).
körde ett varv runt knapern, de va skit mysigt! om en genomfrusnafingrar! brrr.
men vi besrämde iaf att vi ska fortsätta köra ilag så här. mycket kulare för både oss och ponnyerna! :)
vart ju kvar i byn ända sen imorse så sen for vi fyra kusiner och köpte max!
hade kurs med sanna sen. vi körde toledo samtidigt som eleverna och tränade omkörningar. de börjar bli riktigt duktiga!

tonat håret har jag gjort nu ikväll också. får se bättre imorgon hur det blev..

toledo när vi körde härom veckan
fick bli en bild på Toledo sen häromveckan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får åka dit och ta om våran körtur någon dag. synd att din vagn inte finns kvar bara :(

2010-02-24 @ 12:47:45
Postat av: Emma

sv: ja eller hur! men de kan nog bli kul endå ;D

2010-02-24 @ 19:24:55
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

ja i så fall får du ha någon tråkig vagn. den blåa är MIN ;D:D

2010-02-24 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0