Church Street

Trottsade den förbannade snöstormen och tog mig ut till stallet imorse för att jobba lite.
Svinakallt för de blåste och yrde snö!
Vart hem och duscha och fixa sig lite sen innan vi begav oss till Church Street.
Kim & jag fick ju i julklapp av snälle chefen presentkort där :D
Vi i vår tur hade gett våra föräldrar i julklapp ett besök på CS där vi stod för notan.
Men min far backade ur pga. förkylning.. desto billigare för mig då!
Mycket gott var det iaf! :)

Har äntligen fått snurr på bluetooth på datan. Suttit massa timmar innan jag fick det att fungera. Suck!
Men nu har jag fått över det mesta iaf så kanske dyker det upp något här!

webcam prov
Provade webcam först idag och det fanns en massa häftiga effekter (haha) så nu kan jag ladda upp lite bilder hädanefter ;)


Nu blir det sova. Imorgon jobbar ja på v65 på Gävle kl. 15! Kom och spela!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det beror på hur man ser på det. nu lär du ju gå en gång till med din far = en extra betalning för dig ;)

2010-02-21 @ 12:03:56
Postat av: Emma

sv: nä han hade sin chans :P

2010-02-21 @ 14:04:05
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

vad mumsigt! det skulle man inte tacka nej till nu ;)

2010-02-21 @ 17:45:18
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0