snart så

Nu är jag en bra bit påväg att ta tag i ridningen igen :)
Ska börja rida Fantasy lite mer tänkte ja.
Larsa tjatar om att vi ska ut med nordisarna (western) på söndag.
Mamma hade pratat med wilhelmssons att ja ville rida kallbloden så de fick ja gäärna göra.
Så var jag till travet och pratade med Jenni idag så ja ska dit och rida i nästa vecka.
+ att ja nog ska börja på ridskola igen om det finns plats!

Så möjligheterna är stora, man ska bara orka ta tag i det också! ;P
Nu jäklar ska här sattsas! Så småningom ska ja skaffa en egen kuse som går att rida.

jag o jackan 09
Jag rider Haga´s Jackpot 2009 (Emelies varmblod).
Visst ser vi fint samlade ut? Egentligen bockar han hahah.

Kommentarer
Postat av: Annica

fin bild ändå. ;D

2010-12-31 @ 16:13:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0