Skodd

Underbar sol idag med, om en lite kylig blåst.
Vart kvar lite längre på jobbet idag eftersom, bla. 5 små kvigor som sålts åkte iväg till sitt nya hem mm.

Nu ska ja snart göra mig klar för party, när jag orkar. Man är så jäkla slut nuförtiden.
Elin sa till mig i tisdags att jag blivit så tråkig sen jag börja jobba, och jag håller fanimig helt med! Jag gör inget annat för när jag väl får tid vill ja tare lugnt och vila typ.
Ska försöka bättra mig!! Vill hinna leva livet innan det passerar förbi..

Vad ska man ha för kläder på sig tro? Leggings? Klackskor? Hm svårt!

Ikväll ska jag rocka as och vara kvar tills sista bussen, annars jävlar!
Grattis Sarah som fyller 20år idag! :D PARTY!!

Igårkväll kom Fille och skodde Nitro. Han skötte sig relativt bra de tre första hovarna. Stegra och kasta sig några ggr, men inte alls mkt (om man jämnför med i somras), men sista bakhoven tvärvägra han!
De va in med arslet i väggen och vi for med och vart pucklade och han slog med det och höll på. tillsist var vi tvungna att ge upp.. Så på lördag kommer han tillbaka så ska vi försöka få på den sista skon!
= Upp tidigt imorgon bakfull tilll stallet kl. 11!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klackskor är givet annars får du storspö!

2010-04-16 @ 17:15:35
Postat av: Anonym

haha ja men jag börjar jobba 11 jag med ;)

2010-04-16 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0