vart hos Emelie

I torsdags lekte vi med Ellsa & Hera i rastgården på Öster. De lekte och fungerade kanon bra tillsammans! :)
Men sen när vi skulle åka bil tsm med Elin & Malin till Ö.B. så vart de lite tjafs och drygeri hund av Ellsa.
Senare vid fyra tog jag bussen in till stan för att lämna Ellsa till hennes matte. Det gick fint att åka buss ^^
Vidare for jag till Sanviken för att vara med Emelie. Så sov ja kvar där tills fredag då. Dryg vovvarna Cleo & Cajsa skulle vara på en hela tiden! :P
Planerade ltie lopp så nu fan lär Nitro klara kvalet imorgon!
När jag kom hem igår jobbade jag åt Kim hso Larsa med att mata kossor & rasta hundar mm.
Körde en tur i skogen med Nitro också. Synd han är ömfotad för latponny är han nu :/ Fick igång han lite iaf!

Nu ska jag & mamma strax fara till Hästbo! Gosa med småpojkarna Conrad & Jari och se hur de vuxit över sommarn ^^ och plocka lite svamp låter det som.

ellsa o hera leker bushundarna ellsa o hera bushundarna leker hundaran busar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0