reklamutdelning

Gick upp åtta imorse, typ mindre en 4h sömn. Har sovit sjukt lite de senaste veckorna.
Får se om man kan sova inatt iaf!
Dagen har bestått av reklamutdelning, bladning inför morgondagens reklamutd. och sen cyklade jag till stallet nu på kvällen och körde Nitro. Vi tog bara slingern eftersom de började mörkna. Var mörkt när jag körde hemåt.
Så mötte vi en ridhäst med massa reflexer, först då slog det mig att fan nu är sommaren över och vintertid påväg :( Nu när man lär ut i mörkret och börja ha reflexer på sig. Hade inte en tanke på de när vi begav oss ut ju.
Sen var det bara att cykla milbostigen hem i KOLsvart! (de finns bitvis ingen belysning). Lite läskigt!

Nu ska jag lägga mig och kika på Privileged.
Nya tag imorgon med reklamen, nytt område = kommer ta lååång tid. Suck!
På kvällen ska jag besöka Emma, Micke och Ellsa i Bomhus. Vilka de är får ni veta efteråt ;)

Imorgon läggs bilder upp sen gårdagen också! Så håll utkik haha!

                                   
                                     En relativt ny låt med Takida - The things we owe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0