jobbat v65

Jobbadetravet ikväll, v65. Satt på Vipen, vid parketten. Kul med storspelare för det första och för det andra att det ligger precis bredvid restaurangen så vi blev bjudna på varsin förrätt (toast med räkgegga mm) och dessert på de ;) skit gott! :D
Fick några kronor i dricks också + att kassan stämde. En toppen kväll med andra ord haha!
Fick erbjudande att åka till Solvalla och jobba 3okt. Klart man säger JA!

Kollade på Hostel: part II imorse. Den var inte så farlig, eller kan ha vart för att det var så ljust och dagtid iof..
Klart den var lite äcklig, men i det stora hela ungefär som ettan. Man var lite mer förberedd alltså.

Sen har jag bladat reklam också.

Nu ska jag somna till 2½män. Imorgon blir en hektisk dag!
Ska upp tidigt och ta mig till arbetsförmedlingen, jobbchansen.
Hem och blada klart reklamen efter det och ta en joggingtur.
Sen halv tre ska jag & Elin ut till stallet och köra ponnysarna. Sista repet inför ev. kval på söndag!
Efter det ska jag åka till Emelie i Sanviken och sova kvar tills lördag :) Blir att köra ponnys/ rida hästar och massa annat skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0