jobbhelg

En sak är lite konstig. Jag är arbetslös, endå jobbar jag hela tiden..
I fredags: Bollnäs v65. Skitlite folk men jag & Kim fick iaf sitta bredvid varandra i totohallen :)
Igår: Stalltjänst ponnystallet + Provlopp.
Idag: Reklamutdelning. Gick upp tidigt så jag vart klar med allt 11:45 :)
De är ju inte många timmar men endå.

Annars så har jag & mamma vart ut till köpis. Invigde Media Markt för vi köpte äntligen en ny anten sladd, så nu kan jag se på teve i mitt rum igen! yippie.
Var även in på Hööks. Köpte en mjukpadd jag spanat in sedan länge, eftersom Nitro snart ska ridas in.
Så åkte vi till Camilla & Magnus och besökte dem när vi ändå var i farten, plocka plommon i deras trädgård. Skit goda!

Imorgon ska det bli spännande att träffa Hilda! :)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0