Plocka Svamp

Trodde jag skulle få sova ut imrose men icke, kroppen har ställt om sig så 07:20 var jag klarvaken!
Vart att kika film. Barnhemmet. Besvikelse även denna! :(
Sen har jag haft fullrulle hela dagen. Dammsugit, tvättat golv och städat så det ska se lite snyggt ut imorgon när brudarna kommer :)
Lär ju också säga att jag gjorde mkt god mat! Sprödbakad fisk & Mos i ugnen ^^
Blev mkt gott och de tyckte mor min också! hehe
Sen bladat reklam. Mamma hjälpte till iaf så det gick lite fortare.
Sen åkte vi och hälsade på mormor & morfar och sedan ut i skogen och plockade svamp. Hittade dock inge mycket :(

De ringde från reklamen och undrade om jag kunde ta distriktet bredvid mitt bara denna gång för ordinarie var sjuk. Nej jag hade inte tid sa jag, men så fick jag göra det på måndag om jag tog det så ja vafan moneys.
Även om de är lite och ett jäkla slit göra!

Nej nu lär jag sova! Klockan står på 02:45! Vi ska ses vid triangeln 04:07 för vidare färd mot Söderhamn.
Sista inventeringen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0