"Ny-gammal" körväg!

Värst vad jag har blivit aktiv på att uppdatera!
Cyklade till stallet senare så körde jag Nitro med Elin & Pärla. Jag lär ju ut och köra trots att han tappat skor om han ska komma till kvalet om 3v :/  Han var mkt pigg!
Körde lite vägar och vanliga skogen så när vi skulle vända hem kom jag på att jag sett en körbar stig bredvid bommen, så Elin sprang och kollade medan jag passa hästarna och jo visst kunde man komma förbi där.
Så vi körde en kort vända för att testa då. De är ju skit bra om vi kan vara där och träna nu! Mils långa vägar!
Bosjön och versbäcken och allt vad det heter ^^ Körde ju med shettisarna där förr när de gick att komma förbi innan de lade stora stenar för stigarna.
Långa raksträckor också så nu kan vi intervall träna där! Jag vart helt till mig när det funkade att köra där haha! :D
Så nu väntar jag bara på att han ska kunna skos om så vi kan rejsa!

Men först väntar sängen. Ska slå på en film, vilken vet jag inte. Men lutar mot The Guardian (enda jag inte sett).

                
                                             Dominos. En skön låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0