Långpromenad

Imorse vaknade jag halv 9, samma tid kom Elin förbi så vi slog på en film. Wrong turn.
Sen gjrode jag inte så mycket på några timmar, men kan ju säga att jag suttit ett helvettes massa vid datan de senaste dagarna så imorgon ska jag bara in litegrann för att kika mailen!
Har spanat runt efter lite jobb och funnit några intressanta. Hittat ett jag verkligen vill ha nu ju! 
Sen vid tre började jag äntligen komma igång lite. Åkte ner på stan för att gå och sola med Sanna & Sarah. Skönt :)
Var hem en snabbis och sen cyklade jag till stallet. Tog in och borstade Nitro extra fin bara. Så var Kim sjuk så ja fick hjälpa Larsa med att passa kossorna när han skrapa. De gick bra, behövde ju inte gö så mkt ;P
Cyklade hem och chillade lite och sen halv 9 mötte jag Josse vid macken så gick vi en promenad.
var ute i 1h och 10min! ;D Vi gick runt Forsby. Vid triangeln och genom forsbybadet till Hille igen. Riktigt skönt! :)

Nu ska jag lägga mig och kika på en Wallanderfilm - Kuriren. Fick låna två nya av Josse och jag älskar Wallander!
Imorgon ska jag möta Josse vid macken kl. 08.00 så ska vi promenera till Flisa och fixa henne. Så de blri upp tidigt haha!
Kanske hinner få ut något av dagen iaf :)

               
                                             The Fray - Heartless (cover)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0