körtur & kurs

Idag sov jag lite längre iaf. Men vid tolv åkte jag & syster ut till stallet och körde ponnysarna.
Nitro var ömfotad och lat.
Pratade med Kim i telen medan jag satt i sulkyn med bägge benen ner, så vart Nitro rädd för nåt och stanna och hoppa till. Jag flög ju framåt och fick springa mellan sulky och häst några steg haha. Tur man har snäll ponny ;) sen körde vi en vända på Tänavägen, hur guppig som helst (Inte igen tack) och jag flög o hamna bakom sitsen hundra ggr! Fortfarande med Kim i telen, kanske inte såå smart? haha.
Sen på kvällen hade jag kurs. Gick igenom hästensdelar och sen kröde vi i skogen.
Eleverna fick köra Pax & Botino (jag åkte med Botte) och Natta fick rida Jamira :)
De va hel pigga! Tror både ponnys och elever var med er nöjda över dagens lektion, att den avslutades med duschning var poppulärt haha! ;P

Nu ska jag kryp i sängs. Ska läsa en tidning eller nåt. Upp vid sju. Ska vara hundvakt åt Ellsa igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0