Iris

Såg nyss att min lille älskis Iris ligger ute på annons :(
Hade gärna köpt henne som avelssto, men hon är hela 18år gammal nu och de är lite för gammalt för att ta första fölet på henne i den åldern, tyvär! Har diskuterat med mor min. Vill ha min Iris!
Tänk allt kul vi gjort tillsammans under alla år på klubben och när jag hade henne hemma på sommarbete.
Alla körturer, ridturer, "sken" turer, tävlingar och allt. Saknar denna ponny. Men tyvär lär vi aldrig ses igen :'(

Iris

Iris & jag och Elin & Limpan 2005. Iris efter sista starten på solvalla 2006 Iris & jag och Elin - Limpan 2005 tävling gävle
 iris ridtur 04 eller 05 Iris från en ridtur 04 eller 05 :P limpan o elin och jag o iris :) 2005?


Kommentarer
Postat av: kim

IIIIIIIIIIIIIIIRIIIIIIIIIIIIS <3

2009-09-24 @ 00:21:07
Postat av: Elin

det är väl bara att åka och hälsa på henne innan hon åker!

2009-09-24 @ 10:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0