Inventering Söderhamn + fest

Nu har jag varit vaken i drygt 24h! Vaknade av att mamma kom in 03:15 och sa "vet du hur mkt klockan är?!"
Då insåg jag att jag sovit över. Hade ställt mobilen på halv tre, men problem med laddaren gjorde så den aldrig ringde. Fuck! Hann gjorda jag iaf :)
Så sen for vi mot Söderhamn vid fyra och körde igång 05:40 med inventeringen. Gick prima! Fick sluta strax före tio ^^
Så nu är det jobbet klart. Känns as bra! :D De va ju faktiskt lite kul t.o.m :)

Skulle ta mig en tupplur när jag kom hem men vart massa annat så var jag inte trött längre, så de blev inget av.
Vid sex tiden var jag, mamma o Elin på grillfest här på Hilleträffen.
Sen vart det förfest hos mig, men typ alla hoppa av och kudne inte komma så vid halv tio drog vi på fest hos Rickard istället! Det var trevligt :)
Dessutom hade vi ju fin främmande i form av Malin & Helena, vilket vart extra kul. Även om det kunde slutat bättre.. :/ Men de kommer väl fler gånger!
Vidare ut på Hangloose sen..

Fan nu ska jag inte ut på krogen på ett tag tror jag. Så jävla less på det, iaf Hangloose. Men Slick kan jag tänka mig, Quizznight. De är kul!
Bara massa strul och krångel jämt nu för tiden och alltid samma typ. Nej enformigt/ tråkigt blir det då.
Lina och lite annat trevligt folk var ute iaf. De va ju skoj det iaf.

Nej nu lär jag sova! Dela ut reklam imorgon bitti! Fan gör jag annat en jobbar? Har typ massa extra jobb ju. Saknas bara ett hel/ deltids jobb nu!

De är så lätt att dömma andra, medan man själv begår samma misstag. 

Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot.
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot.
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0