Inventering S-viken klart!

Kom upp utan problem kl. 4 faktiskt ;)
Lite ödesamling vid busstationen för alla inventerare och sen vidare till Sandviken.
Gemensam frukost kl. 05:30 med div. info hur det går till och sen körde vi igång kl.6
Vi var snabbast i Sverige sa han haha för allt var klart 9!
Så resterande tid fram till 11 fick vi fronta och plocka upp varor, div. affärssysslor helt enkelt.
Det gick bra och var ganska lätt :)

När vi åkte hem igen så körde en bil med andra inventerare om oss på motorvägen och skrattade.
Strax efter kör en bil förbi och tutar, kör in direkt framför oss och sen svänger vi bara hallå?!
Då var det en civil-polis som stoppade våra Inventeringskompisar. Stackrarna! Tur vi hade iaf :)

Nu ska jag slå mig ikull i soffan och kika på Wallander - Mörkret. Var länge sen jag såg! Får se om jag somnar hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0