Inventering Gävle avklarat!

Dag 2 av 3. Inventerat på Öb i Gävle idag. Så fick lite "sovmorgon" men vi startade med gemensam frukost där 05:30.
Gick fint och tiden gick skit fort idag! Fick stå på olika zoner allihopa.
Bara för att jag sa till Sanna sist att den värsta zonen att inventera måste ju vara glasburkor/ flaskor osånt så fick jag ju en zon med massa glasburkar!  och sen en godis :/ vart ju lite frästad först men sen fick jag nog av att glo på godis hela tiden haha! kasta de jävla påsarna  ;P

Kollade på Lars and the real girl när jag kom hem.
Trodde de skulle vara värsta roliga komedin, så man uppfattat den, men den va inte ett dugg rolig. Bara oerhört sorglig på någevis :/ sådär djup.

Senare cyklade jag ut och körde Nitro. Han va skit seg och dryg! Kim sa att han rymt i morse så kanske va därför hehe. Ömfotad är han också, vill ha nya dojjor nu!

Nu blir det nån film! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0