igår & idag

Vart riktig utrensning i "selkammarn" igår! Så nu har jag lite koll på mina prylar samt tagit hem saker jag inte använder.
Sen på hjälpte jag till på Elins kurs och i andra gruppen körde jag med med Ginni. Det funkade bra, men hon var pigg ock ivrig.
På kvällen tog jag & Josse sedan en promenad runt vid kyrkan typ. Tog 50min. Skönt! :)

Idag har jag rensat vidare i garderoben så nu tjatar ja på mamma att vi ska till återvinningen!
Snart fär vi till mormor & morfar och hälsar på iaf och efter det har jag kurs.

Såg en film igår föresten som hette The Calcium Kid. Orlando Bloom har huvudrollen som Jimmy Conelly.
"Mjölkbudet Jimmy tränar boxning på fritiden, och råkar i en träningsmatch skada boxaren som snart skulle slåss mot världsmästaren i mellanvikt, Jose Mendez. Tränaren Herbie Bush letar desperat efter en ersättare, innan han får förslaget att istället använda Jimmy, som har fått en mycket hård benstomme efter all mjölk han druckit. Vi får följa Jimmys väg till matchen om världsmästartiteln, genom ögonen på ett gäng dokumentärfilmare."
Tyckte det var en mysig film som är värd att se, komisk, en av de bättre jag sett på senaste tiden! :)

 


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Jag ska se en film som heter Elsewhere ikväll :) den verkade bra.

2009-09-30 @ 14:27:31
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: jasså, ska googla upp va de är för nån då :P

var den bra btw? :)

2009-10-01 @ 00:06:36
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0