hästbo

Urk. Nu har jag bladat klart all reklam. Så jävla segt! >_<
Var uppe tidigt imorse och elva for jag & mor till Hästbo. Vi + Ussa gick ut och plockade svamp i skogen, hittade skit mycket! :)
Sen borstade och kelade jag med småhingstarna, Conrad & Jari. Så stora & fina de blivit under sommarbetet!
De skulle vara uppi en hela tiden och Conrad den rackarn bet mig i benet två ggr! ;P Myshästar iaf! ^^

Imorgon blir det upp tidigt och ha stalltjänst, sen hem och dela ut reklam för att sedan åka in till travet med ponnysarna. Nytt kval försök med Nitro och Elin ska starta Pärla!

Efter typ en veckas onyttigheter i massor började jag på ny veva med nyttigt idag igen. Nu jävlar!

svall conrad
Svall Conrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0