Filmdag

Blev upp tidigt imorse men fick besked att Emma var sjuk så hon blev hemma idag så jag ska testa ha Ellsa på måndag istället.
Så har blivit en riktigt slapp dag. Har inte orkat gjort något. Bara kollat filmer och vart skit trött!
Fick mina sista filmer från Lovefilm.se idag. Min provtid går ut imorgon :(

Dreamer
En hästtränare och hans dotter tar hand om en skadad häst och får den frisk igen, med siktet inställt på att tävla henne i the Breeders' Cup.
Det var en mysig film, även om den var som alla andra liknande filmer. Dakota Fanning spelar dottern och hon är den absolut bästa barnskådisen! :)

De vuxna - Les Grandes Personnes
Det är sommar och Jeanne fyller snart 17 år. Hennes pappa Albert har tagit med henne på semester till västkusten..En film som Björn Gustafsson är med i.
Den var lite seg men annars var den väl okej. Dessutom är Anastasios Soulis med och han är en av mina favoritskådisar sedan länge! :) Vart mkt sugen på att se Den bästa sommaren nu ju, som man sett minst 100ggr!

Hostel: part II har jag kvar att kolla på, men jag väntar tills mamma kommer hem! För ettan är ju typ den brutalaste film jag sett URK! :S


Har föresten vart ut och joggat ett par varv på spåret nyss! Skönt :) Var ett tag sen jag tog mig dit.
Nu ska jag steka en veg. burgare. mumma! och kolla på 2½män!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0