Emelie på besök

Inte en gång till jag tar på mig ett till distrikt! Tog fan 3h att dela ut häften igår. Som tur var skjutsade Elin runt mig den halvan som var kvar. Hade nog avlidit annars.
Sen åkte vi direkt ut till Sandviken och hälsade på Emelie. Tog en fika och han inte så mkt innan vi lära till travet för Elin skulle ha kurs. Emelie & Cleo följde med oss :)
Ringde ditt "mannarna" så de kom dit med Hera & Flisan så de fick leka med Cleo på estraden.
Det gick skit bra och de sprang rutn och hade så kul tillsammans. Sen efter minst 30min gick Cleo till attack på Flisan så de vart att stoppa den sistnämnde i bilen.
Efter ytterliggare en stunds lekande började Cleo och Hera bråka också. Emelei fick dra bort Cleo som höll tag i skinnet på Hera. Skumt. Strax efter var de bästbuddys igen typ.

Sen åkte jag till Bomhus för att hälsa på Emma och hennes hundar, medan de andra var kvar och hade kurs. 
Micke är en Grand Danois och Ellsa en Amstaff. Så de vart lite snack och hälsa på vovvarna osånt. 
Bestämde att jag ska testa ha Ellsa imorgon, så ska upp halv åtta för då kommer hon förbi med henne ;)
Funkar det bra ska jag vara dagmatte åt henne :)

Idag gick vi upp åtta så åkte vi ut till stallet och körde våra ponnys. Jag - Nitro och Emelie & Elin - Pärla till Bosjön en bit.
Sen vart det mst kika film för mig & Emelie. Höll på o somna för ja va så trött haha.
På kvällen hade jag kurs på travet tsm med Nathalie. En kopparkurs, fortsättning med samma elever som förra terminen :) De va jätte duktiga!
Kollade nyss på IDOL också. Gävle idag ju. Var enheldel man kände igen. Klart Gävle är bästa musikstaden! :D

Nej nu lär jag ta och göra lägenheten lite mer hundsäker och sen blir det kika Wipeout till sömns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0