Arbetsförmedlingen

Idag har jag & Sanna varit på Arbetsförmedlingen och skrivit in oss. Bättre sent en aldrig! :)
Ska strax iväg till travet, ska för engångsskull kolla på trav och spela! Dessutom är det monté SM för ponnyerna.
Så nu hoppas jag på att vinna lite pengar :)

Kunde inte sova imorse heller, de är pillrena. Men nu har jag slutat med dem igen och hoppas få lite sömn!
Vakna massa ggr inatt och halv åtta kunde jag inte somna om igen så jag kikade klart The Guardian.
Har försökt mig på att kolla på den ett par ggr förr, men stängt av efter några minuter för den verkat så tråkig.
Men den var faktiskt bra!
Började typ gråta på slutet! De är alltid så känslomässigt när de är hjältarna som dör. Lika med Ladder 49, går ju inte att se slutet där heller utan att böla.

Nej nu får fan mamma komma hem med sylten så jag kan käka nångång! Lär gå till bussen om 8min...

Kommentarer
Postat av: ronja

the Guardian är sjuktbra :)

2009-09-04 @ 10:24:22
URL: http://hillman.blogg.se/
Postat av: Emma

ja den var faktiskt bra när man kom in i den liksom :)

2009-09-05 @ 11:57:02
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0