sjuk

Vaknade imorse med halsont och skorrande röst. Så nu vekar man ha åkt på förkylning också! :(
Så Ellsa får tyvär klara sig med kortare rastningar bara.
Kikade på Cloverfield nyss.
Har svårt för att bestämma mig vad jag tyckte om den. Först lite seg och man blev ju helt snurrig av allt hoppande eftersom den är filmad med handkamera bara.
Men sen började jag gilla de där sättet, just att den var handfilmad! Tyckte det var en väldigt smart idé och filmen var bra gjord! Finns dock mkt liknande filmer, tänkte på the mist hela tiden så den kändes annars inte speciellt originel. Och slutet var ju.. skumt? En helt okej film iaf :)
Nu väntar jag på att Sanna ska dyka upp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0