quizznight

Igår var jag ut och festade, var 3v sen senast innan det!
Hade ju tänkt vänta tills nästa helg, en månad nyktert liksom men vart så taggad på quiz!
Iaf så var jag först på ams mötet. Allt de gick igenom visste jag ju redan..
Sen mötte jag Emelie på stan så gick vi till travet. Jag red Limpan och Emelie - Ginni i skogen. Snacka om het ponnyn skulle sticka hela tiden! ;)
Senare vart det att stressa och skynda hem till Elin & Natalia där förfesten börja. Alla var nog lite på latsidan för ingen hade hunnit/ orkat dragit på sig sminket hehe.
Men allt blev klart och med lite alko i kroppen drog vi oss vidare ner på stan, Heartbreak för att gå på Quiznight.
Det var trevligt ^^ Vi bytte lite svar med två killar bredvid oss så vi fick max 2fel ;D
Elin var med på en shot-tävling också, tyvär var det rocka rockring. Hon sög! HAHA.
Natalia och Emelie tog sista bussarna hem men jag, Elin och Maria stannade kvar och dansade lite. Fast vi drog väl hem runt tolv halv ett så vi var ju inte kvar så mkt längre heller. Vart Max på vägen hem ;P
Sov hos N&E. Det var mysigt. Vi kikade film..eller dom..jag somnade ganska direkt. Vaknade av att Elin sjöng Underneath your clothes  och sen gick över till Leave out all the rest. Då lära jag ju instämma där hon hade minnesluckor hehe. Fast sen somnade jag nog strax därpå igen haha!
Hade en kul kväll iaf! :)

emelie o elin på förfesten hos natalia o elin elin och natalia väntar på bussa inne på quiz jag på toan heartbreak
elin o ja på toan  elin och maria  bara för att bevisa elin i shot tävlingen haha

You don´t have to give up to let go



Idag gick vi en vända förbi Triangeln & Lidl och startade dagen med godis gjorde iaf jag. Urk. Medan vi kikade på I could never be your woman. Den var bra.
Sen har jag vart med Elin & Kim på stan och letat maskeradkläder. Provade lite på kalas & co. och så var vi på den andra och kikade också. Men hittade inget riktigt bra :/ Men de va kul hehe
Har iaf bestämt vilken kändis jag ska vara, hur resultatet blir återstår att se..
Cyklade ut och mockade och fixade åt Nitro på kvällen eftersom de skulle börja gå in frånochmed idag :P
Käkade hos Stenmans sen.
Nu börjar det bli för detaljerat = ointressant.

Imorgon ska jag upp tidigt. Åker till Solvalla för att jobba på v75 sen blir det stressa sig klar för fest. Lätt när man ska vara utklädd, inte! godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0