övningskört

Övningskörde utnora, eskön och sen mårdäng, åbyggeby och hem idag. De gick skit bra! Kändes säkert bakom ratten :)
Sen har vi vart till citygross och köpt godis ;D 2,99hg!
Hade skit svårt att bestämma vad jag skulle göra med kvällen. Planerna var ju att festa, men jag hade ingen lust alls. Vart överbjuden på Tacos på hela tre olika ställen! haha. Men tacka nej till alla efter lite tänkande.
Vart att hojja över till E&N och joina dem medan de förfesta. Jag tagga med vatten ja! ;)
Maria, Imli och Mattemus kom också dit. Sen cyklade jag hem när de drog ut på krogen.

Nu ska jag göra mig klar och cykla till Lidl för avfärd mot Romme! Jobba på v75 där idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0