Maskeradparty

Hade väldigt kul igår men nu är jag bakis! vart nog lite full där ett tag.. undra om de va tequilan?
Kom hem från Solvalla strax efter åtta, sen vart det att skynda sig på med kläder, smink osv. för att ta nio bussen till Elin&Natalias place där förfesten börja. Sara, Evelina, Malin & Maria var också där.
Jag var iaf utklädd till Marilyn Monroe. Lockarna försvann dock direkt och det sög ju :(
Kommer inte riktigt ihåg allt men jag gick nog runt mkt för mina klackisar som jag använde för första gången är totalt nerslitna finns inte ens en klack kvar..

Jag gick nog igenom alla sinnesstämningar igår haha :/
Men de va också sjukt kul! :D Hade jäkligt trevligt.
Finns dock endel saker jag kanske borde tänkt mig för lite bättre. Men ja va pretty much på lyset, ringde liksom till Kim 02:08 för att kolla om hon skulle ut på krogen HAHA! Snacka om att ha dålig tiduppfattning ;) hon svarade dock inte.
Kameran var framme mkt, fick massa bilder iaf ;)
Elin drog ut på krogen sen, men jag var kvar med Sara & Evelina + resten av folket då. Fast vi gick mot hangloose senare också, där stannade de kvar? medan jag gick tillbaka till maskeraden. Skulle leta på Weris tror ja. Sen vet ja inte vart ja vimsa runt riktigt, men snacka med Sanna i telen. Klart man lära ringa och väcka(?) henne! Var väl mest där de spåra ur. Gaah jag blir tokig! Varför ska man ha känslor för folk när man endå vet att de kommer såra en?
Efter mkt om och men gick jag till max och käkade, tillsist kom Elin dit också. Efter det gick vi till Subway. Fettos! Delade på bägge måltiderna, så egentligen var de inte så farligt.
Sen träffade vi på Natalia och tappade lika fort bort henne igen. Så vi gick till Joel och "efterfestade" sov där.
HAHA det var endel kula saker iaf, asså trodde typ hela kvällen att en person var en annan..

Lägger upp bilder imorgon, finns på fb annars.

Varför känner jag den här jävla ångesten, för ingenting?

Kommentarer
Postat av: sanna

halvsov väl.

"jag ringer dig snart ska gå in på krogen nu"

"jag ringer dig snart ska kolla om det är någon jag känner här"

"jag ringer dig snart..."



så hann att sova någon kvart därimellan ;)

2009-10-04 @ 22:58:03
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: sanna

förstår dock inte varför du ringde kim för att kolla om hon skulle ut på krogen 2 min efter att vi lagt på en av gångerna hahaha

2009-10-04 @ 22:58:55
Postat av: Emma

sv: HAHA sa jag så?! nejdu, de förstår itne jag heller! xD

2009-10-04 @ 23:00:44
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Ett helt jävla äventyr detta ;D

2009-10-05 @ 18:39:35
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA skojja inte! ;)

2009-10-05 @ 21:44:19
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0