en tisdag som vanligt

Hur har denna dag varit då tro. Cyklade och mötte upp Elin så åkte vi till Ica maxi och fixade ponnysarna. Sen hade jag kurs på travet. Jamira, Ginni och Botte fick de ha och köra konbana med, gick bra. Elin & Nathalie körde Toledo med. Han verkar ju funka rätt bra?

Igår spenderades dagen med Elin & Gina! Vi åkte till våra ponnys och sen ut till Ginas ponny Irma och sen vart det möte på travet kl 15. Vi va as hungriga så vi köpte med oss max som vi kom in med på parketten och vräkte i oss ;) haha!
Ja, vad ska man säga om mötet? Är ju skit bra att det tas tag i saker och att vi har möten osv. men allt för mycket händer. Varför ändra saker som redan fungerar bra? De är sånt som gör en irriterad!
Men jag har funderat mer på de där, kanske är de helt enkelt så att tiden är förbi och dags för mig att gå vidare?
Orkar inte gå runt och lägga ner energi på att irritera mig på saker hela tiden liksom.
Jag har vart där för att det vart en hobby och kul fritidsaktivitet, nu känns det mest bara jobbigt.
Men om jag lägger ner de där totalt, då orkar ja inte alls fortsätta med ponnytrav mer vilket känns onödigt då jag har en ponny jag köpt för trav och vill tävla med.. SVÅRT!
Ska ta och fundera ut de där ordentligt!

Har så sjukt ont i ryggen/ nacken! Så imorgon spenderar jag nog mesta delen av dagen i soffan framför teven, för att kurera den. Ellsa har endå gjort illa en trampdyna och lär ta det lugnt.
Alltså bör jag inte sitta vid datan, en stor bov till detta elände ofc!


Kommentarer
Postat av: sanna

det känns ju lite som att <big>alla</big> har bestämt sig för att vara negativa mot allt camillia säger, bara för Att lixom.



tror inte att man ska vara så rädd för en förändring, tror att det kan bli skit bra :) men det kommer ju att ta lite tid innan den bra förändringen märks.

2009-10-28 @ 13:48:36
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Jo fast jag var skit positiv till det från början, jag trodde allt skulle bli skit bra! men sen märkte jag att så var inte fallet..jag tkr inte de är bra.

2009-10-28 @ 16:05:27
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0