Spa-dag + Slick

Var duktig nog att ta cykeln ut till stallet redan imorse :) så jag var hemma igen vid tolv. Skönt!
Sen har jag som sagt spa-dag. Har redan peelat kroppen, fotskubbat och sitter nu med ansiktsmask!
Ska koka piercingarna också så även de är fräscha hehe!
Lite till som ska göras och sen på med sminket och kläderna för att fara till jobbet, men direkt efter det blir det utgång ^^
ansiktsmask googlad
(Det där skrev ja igår men han inte posta! hehe.)

Kvällen vart rätt bra. Efter massa stressande infan man sig på jobbet iaf. Var skit lite folk, men vart endå köer strax innan start.
Jag satt nog inte mkt på min stol ;) ´
Förfestade hos Elin sen med hon & Kim och sen drog vi till Slick!
Där var redan Sanna, Sarah, Malin & Helena eftersom de vart på Quiznight.
Dansade och hade trevligt :) Var mycket folk ute!
Folk drog en efter en så sen hamna Elin, Maria & jag på efterfest hos Sofie A. var bara vi + en kompis till henne dock haha. Så vi blev inte långdragna där. Sov hos Elin & Natalia sen jag.

Nu har jag bladat klart den förbaskade reklamen iaf och de är dags att göra sig klar för party, igen! Ont i hela kroppen dock pga. reklamen :(
Får se om man lyckas ta det lugnare en förra helgen. Blåmärken på hela benen och en blå läpp hade jag visst fått i lördags haha! :S
Ska ju åka och jobba på Bollnäs v75 imorgon så lär vara klar i skallen, men Sanna har ju födelsedagsfest så de lär man ju fira! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0