övningskört, quizz mm

Igår var det lite fullrulle. Lite ärenden med Elin och stallet. Sen var vi på Buddy´s och käkade med mamma. Efter det for vi ut till byn så övningskörde jag från Åbyggeby, Oslättfors och sen hem till Hille. Jag var mycket duktig! :D
Kände mig mkt lugnare så nu ska ja fortsätta öva, bara 3v kvar nu ju!
Lite kul när vi satt i bilen..
Jag: - "Jag läste att Michael Jackson är helt frisk.."
Elin:- "VA?!?!...LEVER han?!?!"
Den där med smör på ;) frisk förövrigt när han dog menade jag ju, om somliga hade lyssnat klart.
Sen vart det stress fix på kvällen eftersom vi inte visste om de skulle bli nå quizz eller inte för alla backa ur, men så blev det. Snabbt förfestande hos E&N. Nu vet ja KIM! De är för vi alltid stressar i oss drickat när ni inte är med, vilket funkar bäst på mig eftersom jag är storklunkarn haha. Vem fan kalla mig Sponge igår?! kom jag på nu! Vare italienaren tro?!
De vart Elin, Natalia, Annica och jag. Vi var väl inte allt för engagerade i quizzen, men konstigt då när vi inte hörde ett skit typ! Döva?
Men det var mycket trevligt iaf! :)
Träffade en snubbe och en italienare som bjöd oss på drinkar, nicens!
Vi dansade vet jag och jag hade väldigt kul, men endå vet jag också att de var mindre kul där mot slutet? Men jag höll humöret uppe hela kvällen! ;D Lite små full vart jag nog.
Jag & Elin gick hem till henne och sov.

elin nat annicaquizznightnatalia o annicajag o rickard


Idag har jag mest gjort ingenting. Var ut till bondgårn och hjälpte Larsa skrapa och strö åt Kossorna samt ta in hästarna, i detta ösregn. De har verkligen öst ner regn hela dagen!

Imorgon ska jag fixa hästarna åt Larsa, sen ha lite spa dag med Elin (eftersom den aldrig blev av i tors) och sen blir det party på kvällen, förfest hos Patrik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0