6 okt 2009

Så var ännu en dag passerad. Men idag är ingen vanlig dag utan Sannas födelsedag, Grattis på 19års dagen! :D
Tyckte de va igår jag skrev de senast :S ett helt inlägg tillägnat henne med bild o allt, när vi satt i skolan haha!
Hade kurs på kvällen med Sanna och Kim var också med. Vi körde i skogen med eleverna.
På vägen tillbaka var det oturligt nog hockey ju! vilket innebar en jäkla trafik och bilisterna är ju störda!
Först höll de på att köra på Ginni som jag åkte med, och hon vart stressad och for och kasta sig bakåt så ja lära ta över och driva på henne framåt annars vettesjutton vad som kunnat hända. Så sen hade Pax som eleverna körde själva kommit lite efter och nrä han var halvvägs ute på vägen gasar en biljävel rakt på så han lära kasta sig tillbaka. Jävla bilistfan! :@ Gick en massa folk över samtidigt som oss också, så några unga killar vid mig gick och svor och var förbannade på bilarna t.o.m. :P
Sen var det raka spåret ut till byn för att fixa min ponny. + att jag hjälpte Larsa med hästar samt mata kossorna :) Nice att tjäna in lite stallhyra, ska jobba i helgen också ^^

Imorgon blir det att passa Ellsa igen. Hade henne igår också, då hade hon typ damp. Skit dryg! hehe
Hade kurs med Elin, Gina och Hanna på kvällen så då fick hon följa med dit också. Gick väl sådär.
Ska se hur det funkar i stallet imorgon, blir ju tvungen att ta med hon dit också hehe

Äntligen började ju Desperate Housewives idag igen! De är bäst!<3
Christine är ju också roligt hehe. och nu ska ja i sängs och kika på Ugly Betty, som även det hade säsonsstart idag. Allt på en gång liksom.

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Sv; näe du är ju smal som du är :D men jag har lagt på mig några kilo :D

2009-10-07 @ 15:23:21
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Sv; Näe inte jag heller, eller så blir den bra när man "tvingas" lyssna på den om och om igen ;)

2009-10-07 @ 16:44:59
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0