party helg

Igår vart det party igen, blivit rätt mkt festande nu på senaste veckorna känner ja. Men blir nog nyktert nu nån vecka eftersom ja börjar på körskolan imorgon.
Iaf Elin & Malin kom hem till mig så vi starta upp här men tog typ åtta bussen till Tim som hade fest.
Va rätt mycket folk där, mycket trevligt! :) Vart lite full också haha. 
Rätt sent kom vi iväg mot krogen, jag elin malin o maria gick till Hangloose. Dansade litegrann ochsådär sen fick jag & malin för oss att vi skulle dra vidare..
Vi började med en visit in på Goya, visa våra armar och kom in utan att vi hade nån stämpel alltså ;D haha!
Dansade en stund där sen gick vi vidare mot Rockbaren, fast vi tog stämpel på vägen ut.
Så gjorde vi lika på Rockbaren, höll upp armarna medan vi fortsatte gå förbi. Vi han en bit ner på trappan innan vakterna ropa efter oss att vi lära visa armen igen haha. De granska oss noga  och såg att de va fel stämplar, så vi fick tyvär gå vidare haha.
Vi fortsatte vidare till Old Saints då, hade ju inga leg med oss men de va som tur var Tårtan som stod där så vi kom in iaf ;)
Vi gick in o vände bara och sen vart det Hangloose igen och dansa sista tiden där.
Elin & Maria följde med mig hem o sov. Blev nattligtkäk: Makaroner & Fiskpinnar ;) haha
Vart lite full, hade jäkligt kul en av de roligaste kvällarna på länge! :)
Fick lite att fundera på sen och lite mindre glada miner dock :(

malin jag o elin haha
HAHA fulaste bilden, men den "bästa" på oss tre iaf. orkar inte ladda upp fler bilder nu.

I fredags var det också party. Elin & Sanna kom hem till mig och vi starta här även då. Sen drog vi till en fest, Mattemus som fyllde 25år. Jag & Sanna hade mkt svårt att bestämma oss för vart vi skulle ut sen och vipps va klockan mkt så de vart en vända på Old Saints coh sen kom Kim & petra och hämtade oss. Vart köpa max och fara runt i bilen en sväng ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0