första gången

Nu var det ett tag sen och ja känner att ja lär bidra med nåt till mina kära läsare (för ni är ju så många) haha!

Vad har hänt de senaste dagarna då? hm..
Börjar gå framåt med Nitro iaf. i måndags hängde Fanny över han lite, i tisdags fick han hoppa hinder för första gången och idag blev han riden för allra första gången ^^
Gick kanonbra! Han brydde sig inte alls och gick som han aldrig gjort nåt annat :D

annars har jag varit i köpis med sanna och elin idag. nu när vi äntligen fått lön tänkte vi sätta sprätt på dem direkt! ett par örhängen och sprit var det enda jag kom hem med..

jobbat i bondgården, haft kurs på travet och jobbat i bondgården har väl kvällarna sett ut.
avslutatade med pepperkaksdeg och dhw!

I måndags hörde de av sig från Posten så jag fick julkortssorteringjobbet där även denna jul ^^ 16-23dec. nice! :D sanna också!
Nu har även Larsa pratat med mig och det har bestämts att jag kommer börja jobba mer i Bondgården.
Inte riktigt halvtid, men nästan :)

Just ja. Har färgat håret också! Igår tror ja det var. gråhårig nu typ.

Kommentarer
Postat av: helena

Skaru bli bonde? :D

2009-11-26 @ 00:02:22
URL: http://lyvani.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha jaa ;D har ju hjälpt till mkt där och de är mysigt att jobba med djuren ju ^^

2009-11-26 @ 13:34:22
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0